Monday, 2 July 2012

Ily :)


haa nampak tak budak laki yg kat belakang kite tu ?
Kalau tak nampak maksudnye mata awak ada masalah lahh tu kan,
baek gi check cepatt.. hehe.

Budak tu bf kite lahh..
Hee iLoveYouSoMuchDarling :)
Baru jmpe dia smlm tau, kite dah rindu sgt kat dia..
Semalam gi jomheboh ngn dia..
tu pun skejap jee..
sebab mlm tu dah kene balik duduk hostel, tak bole la balik lmbat kan..
rase sedih je time dia hantar balik tu.
Tapi takpe lahh :')
nanti jmpe ag kan yunk ? 
k lah uolls tu je nak ckp :)

Oops lupe nak ckp, dia nie suke buli sy aw !
hee k bye :')

No comments: