Tuesday, 10 July 2012

Careless :(

Assalamualaikum..



Eh korang nampak kan ape yg kat dlm gmbar tu..
Tu pemberian dri bf eika mase anniversary kitowang dlu..
Selama nie saye jage baek baek, tak bg dia calar sket pun tau..
Eika tau nie hanya rantai ngn cincin biase bg korang, mmg mcm tak nampak berharga pun bagi korang..
Tapi bagi eika pmberian nie amat brharga sgt bg eika, eika jage mcm nyawa eika jage hati dia.

Tapi smlm eika dah hilangkan cincin tu..
Eika tak tau mcm mane eika boleh careless sgt..
Kat dlm hati cume fkir mcm mane nak bg tau Bf eika..
Eika takot sgt dia marah ke kecik hati ke..
Tapi ternyata tak, dia tak marah pun malah dia ckp nty dia beli lagi..
Saya janji awk saya takkan cuai mcm ni lagi :(

No comments: