Wednesday, 8 August 2012

ramadhan :)

Selamat menyambut bulan ramadhan :)
Dah pertengahan bulan puase baru nak ucapkn salam bulan ramadhan kan ? Tapi rasanye boleh lagi nie. Hehe. Tahun nie berpuase kat hostel.. bler nak berbuke je teringat masakan mama. waa sedih je :'(
Tapi takpe sebab tiap minggu balik umah.. hehe. Naseb la umah tak seberapa jaoh sgt dan naseb baek la bf eika ade selalu amek eika kat hostel. Awk la superman sy tau. Baru 3 hari tak jumpe awk tapi dah rase rindu sgt nie kat awk aw.

Tak sabar rasenya nak sambut raye.. Puase pun tak cukup nak sambut raye. Haha.
K la tak tau nak cakap ape lagi. Korang jgn puase maen2 cm eika nie aw. Haha.
K la chow :)


No comments: