Tuesday, 1 January 2013

No title

Assalamualaikum..

Bukannye senangkan nak jage hati orang nie, Bler da jage dia lak yg buat perangai dengan kite. Dia tak perasan ke yg kite pnah tolong dia ? Kita tolong dia dgn ape yg kite mampu. Kadang tu sampai tak mampu, kite mampukan jugak semata nak jage hati dia yang sensitif sangat tu. Haih  t( -.- )t
Yela nak wat cmne kan, hati org nie mmg susah nak jage..
bkn hti dia sowg je kite kene jage kn , so just go on dgn sikap kau yg sampai skrg aku x fhm.

Hurm hari pertama tahun baru ? Hurm x sehepi korang pun :/
Bnyk masalah blom selesai lg tp dtg yg baru , nak wat cmne kn..
itu lah hidup yg sebena .

No comments: