Friday, 16 November 2012

today, tomorrow, forever i love you :)



Sejak akhirakhir nie awak sweet sgt kan, msg mcm tu..
Awk buatkan sy tambah syg sgt kat awak tau, rindukan awk sgt..
Tadi dapat jumpe awk wlaupun skejap sy da syukur sgt dpt tgk awk sehat..
Sejak awk muncul dlm hidup sy , sy tau awk lah yg akan ubah sgalanye..
Sy kagum sgt dgn awk dpt tahan ngn prangai sy nie, wlaupun dulu sy suke sgt brkwn dgn laki tapi awk x kesah pun tu semua sbb awk pnh ckp asalkn sy ade dgn awk, tapi bler sy dah jadi milik awk bru sy sedar betapa sabarnye awk dgn sy, dan skrg sy sedar betape pntingnye slepas nie sy jage hti awk..
sy tau dlm hati awk msti xsuke kn sy rapat dgn owg laen cume awk x nak jujur dgn sy, xpe sy fhm yg awk nk tgk sy hepi, tp skrg sy sedar tu semua, tabahnye hati awk syg :')
sbelum kite declair dulu awk xpnah jemu pun kan lyn sy smpai skrg..
Awk sggup ssh untuk sy tapi sy tak tau pun yg ktika tu awk susah..
awk sggup bt ape je yg sy nak, yg sy nak pegi..
awk tgglkn ape yg sy x suke (tapi rokok je lah awk xmampu buang. hehe)..
Sy ingin jadi yg terbaek tapi sy xmampu, kdg sy saketkn hti awk..
kdg kite gaduh..
Tapi gaduh tu lah mmbuat kite maken rindukn :')
Awk selalu usaha mmbuat sy slesa dgn awk..
ye, skrg nie sy slesa dgn keadaan kite skrg..
Sy taknak kite jauh, awk lah yg selalu bt sy ktawesenyumsedihnanges :')
awk plis lau blaja pun jgn lah jejaoh ea nty sy rindukn awk, awk jgn lah nakal ea lau dah blaja sane, sbb kite mungkin jaoh kn syg n maybe kite sesame bz dah x dpt jage antra satu same laen..
Sy cinta awk sorg je :')
Sy akan jage hbungn kite nie n sy harap awk pun mcm tu juge .
Sy nak selamanye jadi fuitheart awk :)


No comments: